onsdag 16 juni 2010

Ich will också!

Igår var det ett hejdundrandes uppträdande när Rammstein intog Koengens scen för att hålla konsert. Sol och värme satte guldkant på junikvällen, och pyrotekniker och baslådor satte örontrummorna i svängningar högre än Niagarafallen.

Vad gjorde Clara och Nathalie måntro? Jo, dom satt utanför murarna och glufsade jordgubbar och potatissallad som att det inte fanns någon morgondag. Bjöd på öl gjorde dom också. Till en gubbe som skulle in på konsertområdet och finna Gud.
Jag vet inte om jag tror på att Gud finns, men skulle han göra det, tvivlar jag på att han skulle ägna tisdagskvällen till att kolla på Rammstein. Men vad vet jag...

2 kommentarer:

  1. hejsan Clara! först och främst, tack för en kul och underhållande blogg (: jag flyttade hit till Bergen förra måndagen så precis innan det så tok-googlade och det var så jag hittade din blogg. känner att det är lite psycho-varning att ta kontakt på det här sättet men jag gör det ändå för jag hittade ingen mailadress.. hör av dig om du inte blev livrädd av detta inlägg (; ha det!

    SvaraRadera
  2. Hej :) Gud vad kul och tack så mycket. Nejdå nejdå, du får nog göra mer än så för att få psykostämpeln på dej ;) Du hittar mej på facebook. Adda!

    SvaraRadera